loading...
دلخوش فان
hesam mosavi بازدید : 57 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (1)

سر انجام پس از چند ماه انتظار سایت دانلود فارسی پکیجی کامل از بهترین نرم افزارها و بازی های سال ۲۰۱۳ در ماه ۲۹ سپتامبر را در اختیار شما کاربران محترم قرار داد، این پکیج شامل گلچینی از بهترین های اندروید در سال ۲۰۱۳ می باشد که بسیار پرطرفدار و پر بازدید است، همکنون شما کاربران محترم می توانید در ادامه مطلب تمامی ویژگی ها، بازی ها و نرم افزار های مورد نیاز خود را جستجو و دانلود نمایید، امیدواریم از دانلود این پکیج لذت کامل را ببرید

 

 

ویژگی های پکیج اندروید :

- برای بزرگ شدن عکس ها روی آنها کلیک کنید .

- تمامی بازی ها دارای محیط سه بعدی و گرافیک بالا می باشند .

- سبک بازی ها اکشن، ماجراجویی،ماهیگیری، مسابقه ای،استراتژیک، کارتونی و هیجانی می باشند .

- بازی ها دارای مراحل مختلف و مناسب برای تمامی سنین می باشند .

- تمامی نرم افزارها کاربردی و بسیار پرطرفدار هستند .

- تمامی نرم افزارها آپدیت شده و با آخرین ورژن قرار گرفته اند .

- برگرفته از نرم افزارهای موسیقی، سرگرمی و کاربردی می باشند .

- تمامی نرم افزارها و بازی ها مناسب سیستم های اندروید ۲.۲ به بالا می باشند .

hesam mosavi بازدید : 78 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

8MTdeFJ 620x350 دانلود بازی HE4: Devil’s Triangle برای اندروید

در این بازی Hidden Object شما سوار بر یک زیر دریایی همراه با  یک تیم اکتشاف مخفی به جزیره شیطان سفر میکنید.شما باید یک خلبان مشهور که برای یافتن اسرار جزیره در مثلث برمودا گم شده است را پیدا کنید.

 ویژگی های بازی:
✓ رنگ های غنی و آثار هنری زرق و برق دار جذاب !
✓ تعامل با شخصیت ها و موسیقی فوق العاده !
 داستان خوب همراه با حا معماها در بازی !

hesam mosavi بازدید : 62 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

GYhEvAO 620x350 دانلود بازی Dead on Arrival 2 v1.0.0 Full برای اندروید

Dead on Arrival 2 همانطور که از اسم بازی و شماه قبلی آن مشخص است در این بازی باید از دست رامبی ها جان سالم به در ببرید در این بازی سلاح های متنوع و سفارشی مانند راکت لانچر یا اشعه فریز یا شعله پرتاپ کن وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید،برای مشاهده جزئیات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

hesam mosavi بازدید : 130 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

e14be0dd53c9fe09aefda03e8a5afa6d دانلود بازی NBA 2K14 برای اندروید  

بازی NBA 2K13 که مربوط به فصل ۲۰۱۲ مسابقات NBA بود، بهترین عنوان از سری بازی های بسکتبال NBA بود که تا آن زمان به بازار عرضه شد و نزدیک به ۱۴ عنوان بازی ورزشی سال را به خود اختصاص داد با این حال تیم توسعه دهنده بازی همچنان به افزایش کیفیت های بازی ادامه داد و NBA 2K14 را آماده عرضه به بازار کرده است، یک بازی سرگرم کننده و البته یک شبیه ساز واقعی بسکتبال و مناسب برای هر دو گروه از افراد تازه کار و با تجربه.در ادامه شما میتوانید نسخه اندرویدی بازی NBA 2K14 را مشاهده و دانلود کنید.

 

hesam mosavi بازدید : 79 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی GTA San Andreas برای اندروید

کمپانی Rockstar با عرضه بازی GTA San Andreas برای گوشی های موبایل بزرگترین عنوان خود را برای موبایل منتشر کرد، بازی gta san Andreas کاملترین بازی open world برای موبایل هم محسوب میشود این بازی با بیش از ۷۰ ساعت گیم پلی یکی از گسترده ترین بازی های اندروید و Ios به شمار میرود.در این نسخه رزولوشن بازی در کنار نورپردازی ها و رنگ بازی متناسب با سخت افزار های امروزی ارتقا و بهینه سازی شده، امکان استفاده از کنترلر آنالوگ دوال و همچنین چند آپشن کنترل برای کنترل بازی از روی صفحه گوشی تعبیه شده ، تنظیمات گرافیکی هم در منو بازی قرار داده شده تا با توجه به قدرت گوشی تنظیمات مناسب اعمال شود.در مورد داستان بازی هم باید گفت که شما هدایت همان شخصیت اصلی نسخه قدیمی بازی یعنی CJ را برعهده دارید و تفاوتی در این زمینه ایجاد نشده.دانلود بازی GTA San Andreas

hesam mosavi بازدید : 41 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

syberia android 1 دانلود بازی Syberia برای اندروید

بازی سایبریا که یکی از بهترین و منحصر به فرد ترین بازی های کامپیوتری به شمار میرود به تازگی برای گوشی های موبایل هم منتشر شده که در این پست برای دانلود آماده شده. داستان بازی به این صورت است که Anna Voralberg که یک کارخانه دار است فوت میکند، تنها واررث او بردادرش Hans Voralberg است که یک مخترع نابغه است و چندین سال است که در جایی بین آلپ و سیبری ناپدید شده، شما در این بازی هدایت Kate Walker وکیل جوان و باهوش را برعهده دارید که برای خرید اتوماسیون این کارخانه از نیویورک به اروپا سفر کرده اما حالا او باید به دنبال این مرد مرموز بگردد تا بتواند ماموریت خود را به اتمام برساند در این بین kate رفته رفته چیزهای عجیبی در مورد hans پی میبرد و … بازی Syberia با داشتن داستان و شخصیت پردازی های بسیار قوی و همچنین پازل ها و معماهای سخت و جالب و محیط تک و بسیار زیبای طراحی شده درون بازی در کنار زوایای هوشمندانه و حرفه ای دوربین بازی تجربه ای تازه و متفاوت از بازی های کامپیوتری عرضه کرد و حالا این تجربه دوباره زنده میشود.

hesam mosavi بازدید : 31 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
دانلود WinX Mobile Video Converter 4.0.0.157 - نرم افزار تبدیل فرمتها ویدئویی موبایل

WinX Mobile Video Converter

WinX Mobile Video Converter یک انتخاب نهایی برای تبدیل سریع قالب‌های ویدئویی به قالب‌های قابل پخش در دستگاه‌های قابل‌حمل و تلفن‌های همراه اندرویدی و تبلت‌ها می‌باشد که قادر به تبدل قالب‌های ویدئویی نظیر MKV ، AVI ، MP4 ، FLV ، M2TS ، MOV ، WMV و غیره می‌باشد. قالب‌های خروجی این برنامه قابل پخش در تلفن‌های هوشمند اندرویدی و تبلت ها و پخش‌کننده‌های عمومی نظیر HTC ، SAMSUNG Galaxy ، Galaxy Note ، Google Nexus و غیره می باشد.

hesam mosavi بازدید : 36 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Easy Voice Recorder Pro 1.7.1 - برنامه ضبط صدا برای سیستم عامل آندروید

Easy Voice Recorder ProEasy Voice Recorder یکی از بهترین نرم افزارهای ضبط صداست که اجازه می دهد به بهترین شکل صداهای دلخواه خود را ضبط کنید. نرم افزار به سادگی و سهولت امکان ضبط صدا را برای مدت طولانی فراهم می کند. نرم افزار تا جایی که مموری کارت گوشی فضا داشته باشد، با بهترین کیفیت ممکن صدا ضبط می کند. نداشتن محدودیت زمانی برای ضبط، قابلیت مکث و ادامه ضبط، قابلیت تغییر ورودی صدا، امکان انتخاب فرمت صوتی خروجی، امکان تغییر فولدر ضبط، ضبط صدا در پس زمینه و… از جمله امکانات نرم افزار هستند ، نرم افزار دارای ویجت نیز می باشد.

hesam mosavi بازدید : 36 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Beautiful Widgets Pro 5.3.1 - نرم افزار ویجیت آب و هوا برای آندروید

Beautiful Widgets کالکشنی از ویجت های حرفه ای و با کیفیت برای اندروید می باشد که یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای ویجت است و شامل مجموعه ای از ویجت های ساعت ، آب و هوا ، تاریخ ، باتری ، بلوتوث ، روشنایی ، GPS ، چرخش و تنظیمات گوشی می باشد و با داشتن آن برروی اسمارت فون خود دیگر به خیلی از ویجت های متفرقه نیازی نخواهید داشت.
در نرم افزار Beautiful Widgets قابلیت تنظیم ویجت های موردنظر خود را دارید و می توانید از ویجت هایی که دوست دارید به طور همزمان در یک ویجت استفاده کنید. ویجت های موجود در این نرم افزار با کیفیت اچ دی است و می توانید تم ویجت را مطابق با سلیقه ی خود اختصاصی کنید .

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

hesam mosavi بازدید : 42 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
دانلود BatteryBot Pro 8.1.4 - برنامه نمایش اطلاعات کامل باتری گوشی های آندروید

BatteryBot ProBatteryBot Pro برنامه ای است که شما با استفاده از آن مي توانيد به آساني از ميزان مصرف و ميزان درصد باطري گوشي اندرويدي خود اطلاع يابيد. اين نرم افزار علاوه بر نمايش درصد باطري ، ميزان درجه حرارت و سلامت باطري را به شما نشان مي دهد. در حال حاضر نرم افزار هاي متعددي جهت ارائه اطلاع باطري وجود دارند ، اما اين نرم افزار جذاب تر و ساده تر مي باشد. افزون بر آن داراي ويژگي هاي مي باشد که آن را از رقباي خود مجزا مي کند. از ويژگي هاي اين برنامه مي توان به تنظيم رنگ آيکون ها به رنگ هاي سبز ، کهربايي ، قرمز ، سياه و سفيد ، محاسبه تقريبي مدت زمان اتمام باتري ، کم و زياد نمودن صداي هشدار اتمام باتري ، هشدار دهنده ميزان سلامت باتري از قبيل دماي بالا و يا ولتاژ نامناسب و… اشاره کرد.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.1 و بالاتر.

hesam mosavi بازدید : 47 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Smart Office 2 2.1.4 - برنامه آفیس برای سیستم عامل آندروید

آفیس برنامه ای است که در همه جا و همه وقت مورد نیاز کاربران می باشد. نرم افزار ۲ Smart Office را که برای موبایل های اندروید طراحی شده است را به شما معرفی نماییم. با استفاده از این نرم افزار می توانید با گوشی خود فایل های آفیس طراحی کنید و صفحات Word را با استفاده از یک پرینتر وایرلس به چاپ برسانید.از جمله ویژگی های بارز این نرم افزار می توان به تبدیل فایل های ورد به نسخه های پی دی اف، ایجاد فایل های پاورپوینت و نمایش اسلایدها، طراحی جداول و نمودارهای محاسباتی و همچنین ویرایش فایل های ورد اشاره کرد. قابل ذکر است که این نرم افزار انواع زبان های مختلف از جمله زبان شیرین فارسی را ساپورت می نماید. امیدواریم با ارائه این نرم افزار بتوانیم تمام نیاز های ضروری شما به برنامه آفیس را پاسخ داده باشیم.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 1.5 و بالاتر.

hesam mosavi بازدید : 21 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Wikipedia 1.3.4 - بزرگترین دانشنامه دنیا برای سیستم عامل آندروید

همه ی شما با دانشنامه ی Wikipedia آشنا هستید و مستحضرید که ویکی پدیا یکی از کامل ترین دانشنامه ی آنلاین که حاوی بیش از ۲۰ میلیون مقاله در موضوع های مختلف و در ۲۸۰ زبان مختلف می باشد که هر موضوع را سرچ کنید محال است که اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار ندهد! برنامه این دانشنامه برای اندروید منتشر شده است که با آن می توانید در محیطی ساده و جالب به این دانشنامه دسترسی داشته باشید و به خواندن مقاله ها بپردازید.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 1.6 و بالاتر.

hesam mosavi بازدید : 16 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Goal.Com v6.0 - برنامه آخرین اخبار و نقل و انتقالات فوتبال ایران و جهان برای آندروید

Goal Android

برنامه Goal.Com بدون شک یکی از بهترین و دقیقترین برنماه اطلاع رسانی در مورد اخبار نقل و انتقالات و رویداد های فوتبالی در سراسر جهان به شمار میرود.با این برنامه شما میتوانید نتایج زنده رویدادهای فوتبال جهان را دنبال کنید، از جمله لیگ خلیج فارس با زبان شیرین پارسی.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.1 و بالاتر.

hesam mosavi بازدید : 80 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Google Earth 7.1.1.1781 - برنامه نقشه سه بعدی برای آندروید

Google Earth

حتما سرویس محبوب و بی نظیر گوگل ارت را می شناسید !؟ همان سرویسی که با آن می توانید تمام مکان های جهان را به صورت آنلاین با تصاویر واقعی مشاهده کنید. این سرویس امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهد که مشاهده ی اطلاعات جغرافیایی جهان بپردازید و در فضای مجازی به همه جای زمین پرواز کرده و تصاویر ماهواره‌ای ، نقشه ها ، پستی و بلندی‌ها ، ساختمان‌های سه بعدی ، کهکشان‌های خارج از جو زمین و ژرفای اقیانوس‌ها را مشاهده کنید !
نسخه های مختلف برنامه ی Google Earth برای انواع سیستم عامل از جمله ویندوز ، مک ، لینوکس ، آیفون و اندروید منتشر شده است و ما در این ساعت از فارسروید جدیدترین ورژن آن را برای اندروید قرار داده ایم که با ان می توانید به کاوش سرزمین های دور دست بپردازید و جهان را در دست خود بگیرید ! این برنامه نیز امکاناتی را برایتان ایجاد می کند که به مشاهده ی هواپیماهای در حال پرواز و یا زلزله در زمان واقعی بپردازید.
با استفاده از بخش Tour Guide می توانید به راحتی مکان های مختلف را کشف کنید و لحظات هیجان انگیزی را در گوشی خود به ارمغان بیاورید. تمام شهرهای جهان از جمله سانفرانسیسکو ، بوستون و رم را می توانید به صورت سه بعدی مشاهده کنید.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

hesam mosavi بازدید : 13 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Titanium Backup Pro 6.0.5.1 - پشتیبان گیری از نرم افزار های سیستم عامل آندروید

Titanium Backup

Titanium Backup ممکن است شما جزء کسانی باشید که در گوشی خود نرم افزارها و بازی های زیادی نصب می کنید و انتقال فایل زیادی دارید. پس بهتر است که همیشه از فایل های خود فایل پشتیبان تهیه نمایید تا در صورت بروز هر گونه مشکل و از دست دادن اطلاعات، نسخه پشتیبانی از فایل های خود داشته باشید. Titanium Backup Pro بهترین و جامع ترین نرم افزار تهیه فایل های پشتیبان در اندروید است. با استفاده از این نرم افزار می توانید از تمامی اطلاعات گوشی خود از جمله نرم افزارهای سیستمی و نصبی ، تنظیمات مختلف ، اطلاعات مموری و… فایل پشتیبان تهیه کنید یا فایل پشتیان خود را بازگردانی کنید.

hesam mosavi بازدید : 10 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
دانلود iQuran Pro 2.5.1 - برنامه قرآن کریم برای سیستم عامل آندروید

iQuran Pro

برنامه iQuran Pro  يکي از کامل ترين نرم افزارهاي قرآني براي اندرويد مي باشد که علاوه بر تلاوت صوتي آيات قرآن را با صداي چندين قاري مطرح همانند الشيخ مشاري بن راشد العفاسي، الشيخ سعد الغامدي، الشيخ محمود خليل الحصري، الشيخ عبدالباسط عبدالصمد، الشيخ ابوبکر الشاطري، استاد احمد سعود به همراه و تفسير قرآن به بيش از 30 زبان همچون فارسي ( آيت‌الله‌العظمي ناصر مکارم شيرازي)، انگليسي، فرانسوي، آلماني، اندونزيايي، اسپانيايي، ترکي، روسي، بوسنيايي، اردو، ايتاليايي، هلندي، آلبانيايي، رومانيايي، ژاپني، بنگلادشي، آذربايجان، چيني، بلغاري، هندي، کره اي، چک، سوئدي، تايلندي، لهستاني، پرتغالي و نروژي مي باشد که امکان تکرار قرائت آيات، اضافه کردن سوره ها به علاقه مندي ها، زوم، جستجوگر قوي و کنترل هاي حرکتي عالي از جمله ويژگي هاي اين نرم افزار فوق العاده است.

hesam mosavi بازدید : 62 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
دانلود iSense Music – 3D Music Player 1.013 - برنامه موزیک پلیر 3 بعدی برای آندروید

iSense Music – 3D Music Player

iSense Music – 3D Music Player نرم افزار پلیر موزیک جدیدی است که می تواند پخش موسیقی را در ظاهری شیک و با بهره گیری از آلبوم آرت های سه بعدی برایتان به ارمغان آورد . این برنامه شبیه تمامی موزیک پلیرهای مشهور نظیر iPhone Music Player ، Google Play Music و Coverflow Music Player می باشد اما تفاوت های بسیاری با آنان دارد.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

hesam mosavi بازدید : 12 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

Battery Stats Plus Pro

Battery Stats Plus Pro برنامه ها و فايل‌هاي اجرايي را که باتري مصرف مي‌کنند را شناسايي و اطلاع رساني مي‌کند. اين برنامه بر اساس نوع دستگاه اندرويدي شما و سخت افزار آن، موارد مصرف باتري بر اساس نرم افزارهاي مختلف را تحليل و بررسي مي‌کند. عواملي که اين نرم افزار براي هر نرم افزار بررسي مي‌کند عبارت است از استفاده از CPU ، اتصال شبکه ، جي پي اس ، سنسور ، آلارم ساعت و اطلاعات باتري. اگر تا به حال مشکل تخليه سريع باتري داشتيد ، با داشتن اين نرم افزار و اطلاع از عوامل مصرف باتري ، ديگر اين مشکل را نخواهيد داشت.

hesam mosavi بازدید : 143 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Gallery Lock Pro 4.0.3 - برنامه قفل کردن گالری تصاویر برای سیستم عامل آندروید

Gallery Lock Pro

Gallery Lock نام برنامه ای فوق العاده برای مخفی سازی و قفل کردن عکس ها و ویدئوهای موجود در گوشی شماست. با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس ها و ویدئوهای شخصی خود را مخفی و قفل کرده و از دسترس و دید سایرین خارج کنید. نرم افزار برای قفل کردن فایل ها از پترن استفاده می کند و کار با آن بسیار ساده است، تنها کافی است به گالری گوشی خود مراجعه کرده و آیتم هایی که می خواهید مخفی شوند را انتخاب کنید و سپس از طریق قسمت Share ، نرم افزار Gallery Lock را انتخاب کنید. توسط سایر نرم افزارهای مرتبط با گالری نیز می توان به همین روش عکس ها و ویدئوها را مخفی کرد.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

hesam mosavi بازدید : 17 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Kaspersky Mobile Security 9.10.139 - آنتی ویروس کسپراسکای برای آندروید

Kaspersky Mobile Security

يک آنتي ويروس قدرتمند با نرم افزار Kaspersky Mobile Security. کمپاني Kaspersky lab نسخه موبايل اين آنتي ويروس قدرتمند را ارائه کرده است. اين نرم افزار عوامل مخرب را به خوبي مهار مي کند، از سرقت گوشي شما جلوگيري مي کند، هويت شما را مخفي نگه مي دارد و قابليت مسدودسازي تماس ها و اس ام اس هاي ناخواسته و مزاحم را دارد. نرم افزار نيازي به وارد کردن لايسنس ندارد و تنها در اولين ورود از شما مي خواهد رمز عبوري انتخابي براي ورود امن به فضاي نرم افزار وارد کنيد. اين رمز عبور هر چيزي مي تواند باشد.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

hesam mosavi بازدید : 73 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
دانلود AK Notepad 2.4.5 - دفترچه یادداشت با امکانات مناسب برای آندروید

دانلود AK Notepad

AK Notepad یک دفترچه یادداشت ساده و جالب برای گوشی ها و تبلت های اندروید است. همه ما به یادداشت نکاتی برای یادآوری دوباره نیاز داریم. به کمک AK Notepad نکته های روزانه خود را یادداشت و به شکلی سازمان دهی شده لیست کنید. کار کردن با این نرم افزار پرکاربرد بسیار آسان است.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 1.6 به بالا.

hesam mosavi بازدید : 7 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
دانلود ESET Mobile Security v1.1.921.1193 - نرم افزار آنتی ویروس ESET برای آندروید

دانلود ESET Mobile Security

از موبايل يا تبلت خود در برابر ويروس ها و برنامه هاي مخرب با نرم افزار معروف و پرطرفدار ESET Mobile Security محافظت کنيد. کمپاني ESET نسخه موبايل آنتي ويروس خود را منتشر کرده است. از ويژگي هاي اين برنامه مي توان به قابليت اسکن فايلها و برنامه ها، دزدگيري کامل با قابليت قفل گوشي از راه دور ، پاک کردن اطاعات، شناسايي محل سارق، رمز گذاري روي برنامه ها و بازي ها، مديريت برنامه ها ، جلوگيري از پاک کردن برنامه و... اشاره کرد.

hesam mosavi بازدید : 22 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار شبکه های اینترنتی اندروید

نرم افزار اینترنت برای اندروید

در این مطلب از سایت دلخوش فان قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با نرم افزاری جدید در زمینه ماینتورینگ وضعیت ارتباط با شبکه های دستگاهتان آشنا کنیم که با دانلود ان اپدیت از همیشه خواهید بود.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

ما نمایش زنده تغییرات را دوست داریم ! سیستم عامل آندروید به صورت پیش فرض چنین قابلیتی را در پیش روی شما نمی گذارد. اما با Network Monitor Mini Pro شرایط تغییر می کند. شما هرگز به طور دقیق از سرعت های دانلود و آپلود خود به صورت دقیق در دستگاه هایتان با خبر نبوده اید. اما در این مطلب قصد داریم نرم افزاری جدید را به شما معرفی کنیم تا به کمک آن بتوانید مقدار دقیق سرعت های شبکه را بر روی صفحه نمایشگر دستگاهتان ببینید. این مقادیر برای همیشه در گوشه ی صفحه اصلی دستگاه شما نمایش داده می شود و به صورت مداوم کوچک ترین تغییرات را برایتان به نمایش می گذارد. شما می توانید این مقادیر را در هر بخشی از نمایشگر خود قرار داده و در صورت تمایل رنگ متون را نیز به سادگی مطابق با سلیقه خود تغییر دهید. اکنون قادر هستید مقدار دقیق سرعت اینترنت خود را به صورت زنده مشاهده کنید ، این نرم افزار به طور دقیق می تواند میزان سرعت شما در اتصال به شبکه های WiFi ، ۳G و ۴G را به طور دقیق به نمایش بگذارد. امیدواریم مفید واقع گردد.

hesam mosavi بازدید : 32 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار ساخت ویدئو برای اندروید

نرم افزار های اندروید

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مفید و جذاب از تصاویر و عکس های خود ویدئو های باورنکردنی بسازید و خاطرات خود را زنده سازید؟در این مطلب از سایت دلخوش فان ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزار جدید و بسیار جالب Flipagram در دستگاه های آندرویدی آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۳٫۰ و بالاتر

لحظات خاطره انگیز را به زندگی خود وارد کنید. به کمک Flipagram می توانید با تصاویر موجود در گالری دستگاه و یا حساب کاربری اینستاگرام ، ویدیوهایی کوتاه و حرفه ای ایجاد کنید. تنها کافیست تصاویر مورد نظر خود را وارد نرم افزار کرده و با تعریف کردن یک موزیک مورد علاقه ، از ویدیوی خروجی خود لذت ببرید ، به همین سادگی ! نسخه ی اورجینال از این نرم افزار محبوب و حرفه ای ، برای مدتی محدود به صورت رایگان در مارکت آندروید قرار گرفته است و هم اکنون با لینک مستقیم از ادامه مطلب آماده دریافت است. آیا شما هم به دنبال راهی برای زیباسازی و خاطره انگیز تر کردن تصاویر اینستاگرام و یا گالری دستگاه خود هستید؟ پیشنهاد ما این است که Flipagram را از دست ندهید ! شما برای آماده سازی ویدیوهای خود ، تنها باید ۳ مرحله را پشت سر بگذارید. تصاویر خود را فراخوانی کنید ، در بخش ویرایشی تصاویر را آماده سازی کرده و موزیک دلخواه خود را انتخاب کنید ، در آخر ویدیوی خروجی را در حساب های Instagram, Facebook, YouTube و… به اشتراک بگذارید. امیدواریم مفید واقع گردد.

hesam mosavi بازدید : 32 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ادوبی ریدر اندروید

دانلود رایگان

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و بسیار مفید فایل های pdf را به آسانی در اندروید خود اجرا کنید و فایل های متنی را بهتر باز کنید؟این روزها ، از دستگاه های آندرویدی به عنوان وسیله ای جهت مطالعه کتاب های الکترونیکی ، مجلات و مقالات آموزشی نیز استفاده می شود. بسیاری از این متون در قالب اسناد PDF هستند. در این مطلب از سایت دلخوش فان ، قصد داریم نسخه جدید قدرتمند ترین اپلیکیشن ادوبی ریدر را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Adobe Reader نام اپلیکیشن رایگان و قابل اعتماد شرکت ادوبی برای دستگاه های آندرویدی است که امکان مشاهده اسناد PDF را در تمامی دستگاه های آندرویدی فراهم می کند. اپلیکیشن Adobe Reader را بر روی دستگاه های خود نصب کنید تا بتوانید به سادگی به در دستگاه های خود با اسناد PDF کار کنید. دسترسی سریع ، مدیریت و به اشتراک گذرای آسان ، پشتیبانی از پوشه های PDF ، رمز گذاری و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار به حساب می آیند. از این پس به سادگی قادر هستید اسناد PDF را از وب یا ایمیل خود و یا هر اپلیکیشن دیگری که دارای دکمه Share باشد مشاهده کنید. جستوجوی هوشمند متون ، امکان بزرگ نمایی و تسلط دقیق تر به محتوای متن ، مطالعه آسان متون به کمک حالت شب ، مطالعه متون طولانی با استفاده از حالت قفل روشنایی ، تبدیل حرفه ای فرمت PDF به ورد و اکسل با استفاده ویژگی آنلاین Adobe ExportPDF و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.

hesam mosavi بازدید : 15 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار پوسته جدید برای اندروید

نرم افزار های اندروید

با دانلود KitKat 4.4 Theme می توانید با استفاده ساده از این نرم افزار در اندروید تحولی زیبا ایجاد کنید و از اندروید خودتون بیشتر لذت ببرید.در این مطلب از سایت دلخوش فان ، پوسته ی فوق العاده زیبا و پر طرفدار آندروید ۴٫۴ کیت کت را برای شما کاربران دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

تجربه ی ظاهر جدید سیستم عامل شرکت گوگل در دستگاه های قدیمی تر و قابلیت پشتیبانی از تمامی نرم افزارهای لانچر در آندروید مارکت ! این پوسته الهام گرفته شده از آندروید ۴٫۴ کیت کت و بر پایه ی ظاهر این سیستم عامل در دستگاه نکسوس ۵ گوگل است. پوسته ی آخرین نسخه از سیستم عامل نرم افزاری شرکت گوگل یعنی آندروید ۴٫۴ را در دستگاه های خود تجربه کنید ، البته با شباهت کامل تمامی والپیپرها ، آیکون ها ، فولدرها و… ! از جمله لانچرهای پشتیبانی شونده می توان به Nova Launcher, Smart Launcher, Apex Launcher, TSF Shell, Next Launcher 3D, GO Launcher EX, ADW Launcher, ADWLauncher EX, Holo Launcher, SS Launcher, Atom Launcher و… اشاره کرد. این پوسته در مجموع دارای بیش از ۶۰۰ آیکون از پیش طراحی شده متناسب با ظاهر جدید آندروید ۴٫۴ و متناسب با گوگل نکسوس ۵ است ، سیستم والپیپرهای هوشمند جهت مدیریت والپیپرهای دستگاه با مجموع بیش از ۱۸۰ عدد والپیپر جدید و فوق العاده زیبا و بی نظیر ! امیدواریم لذت ببرید.

hesam mosavi بازدید : 61 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

 

 دانلود نرم افزار ساعت دیجیتال برای اندروید

برنامه های ویژه اندروید

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار زیبا ساز و ویجت دوست داشتنی محیط اندروید خودتون را بسیار زیباتر و جذاب تر کنید و از ساعت دیجیتال خود لذت ببرید. هوم اسکرین دیوایس های آندرویدی ، یکی از بخش های مهم برای هر کاربری به حساب می آید. اگر شما هم اهل سفارشی سازی زیبای هوم اسکرین دستگاه های خود هستید ، شما را به استفاده از این ویدجت بسیار زیبا دعوت می کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۱٫۶ و بالاتر

در این مطلب از سایت دلخوش فان ، قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با یکی از اولین ویدجت های آندروید مارکت آشنا کنیم. این ویدجت از نخستین ویدجت هایی بود که در مارکت آندروید قرار گرفت و میلیون ها کاربر در طول سال آن را دانلود کردند ، سادگی معروف این ویدجت پر طرفدار همچنان حفظ شده است ، اما در نسخه دوم شاهد بهینه سازی های بسیار و سازگاری بهتر با بسیاری از دستگاه های جدید هستیم. این ویدجت ، نمایی ساده و بسیار زیبا از وضعیت زمان و تاریخ را بر روی هوم اسکرین شما نمایش می دهد ، لازم به ذکر است که این ویدجت همانند شرتکات ، شما را به آلارم ساعت و تقویم دستگاه هدایت می کند. لازم به ذکر است که برای رنگ و به طور کلی سفارشی سازی این ویدجت ، می توانید اپلیکیشن Retro Clock Settings را از گوگل پلی دریافت کنید.

hesam mosavi بازدید : 9 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار بسیار مفید خط کش برای اندروید

برنامه های اندروید

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار کاربردی و جالب اندروید خود را به یک خط کش دقیق تبدیل کنید و از قابلیت های اندرویدی خودتون بهینه تر استفاده کنید؟در این مطلب از سایت دلخوش فان، قصد داریم شما کاربران عزیز دستگاه های آندرویدی را با یک نرم افزار جالب با نام خط کش آشنا کنیم !

پیش نیاز : آندروید ۱٫۵ و بالاتر

اپلیکیشن جدید خط کش در اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی شما ! اکنون قادر هستید تمامی اجسام مورد نظر خود را با صفحه نمایش دستگاه خود اندازه گیری کنید ! تنها کافیست واحد مورد نظر خود را برای مثال از میان اینچ یا سانتی متر انتخاب کنید ، اکنون به کمک ویژگی هوشمند چند لمسی این نرم افزار ، می توانید تمامی اشیا مورد نظر خود را اندازه گیری کنید ! برای اندازه گیری ، تنها کافیست شیء مورد نظر خود را بر روی صفحه نمایش قرار دهید ، یک بار بر روی نمایشگر تاچ کنید تا اندازه به طور دقیق تر برتینا به نمایش درآید ، اندازه شیء در مرکز صفحه نمایشگر به شما به طور دقیق نشان داده می شود ، از بخش تنظیمات می توانید واحد مورد نظر خود را تغییر دهید ، همچنین در صورتی که احساس می کنید اندازه گیری نادرست است ، یک بار حالت اندازه گیری از بخش تنظیمات کالیبره کنید. امیدواریم لذت ببرید.

hesam mosavi بازدید : 17 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار باطری برای اندروید

نرم افزار های جدید اندروید

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و مفید مصرف باطری گوشی خودتون را بهینه کنید ؟آیا دستگاه آندرویدی شما هم در طول روز حداقل یک بار به شارژ نیازمند است؟ آیا معمولاً در لحظاتی حیاتی ، دستگاهتان با اتمام شارژ شما را تنها می گذارد؟ آیا به دنبال راه حلی کامل هستید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۰ و بالاتر

در این مطلب از سایت دلخوش فان ، قصد داریم شما کاربران گرامی را با نرم افزار جدید Easy Battery Saver آشنا کنیم. این نرم افزار با مجموع ۲۰ میلیون دانلود و ۴٫۶ ستاره در آندروید مارکت ، هواداران بسیاری را به خود اختصاص داده است ، Easy Battery Saver نرم افزاری در زمینه مدیریت حرفه ای باطری دستگاه های آندروید است که به شما امکان افزایش چشم گیر عمر باطری دستگاه را می دهد ، پس از نصب این نرم افزار ، تمامی عملگرها نظیر اتصال به شبکه ، میزان نور صفحه نمایش و… به شکلی هوشمندانه تنظیم می شوند که در نهایت منجر به کاهش مصرف انرژی دستگاه خواهند شد. ممکن است زمانی که شما به خواب می روید ، اپلیکیشن هایی در حال اجرا ، انرژی دستگاه را به سرعت کاهش دهند ، این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که در حالت خواب نیز دستگاه را در کمترین حالت مصرف انرژی تنظیم کرده و در نهایت به افزایش عمر دستگاهتان کمک می کند. امیدواریم لذت ببرید.

hesam mosavi بازدید : 30 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پلیر فیلم ها برای اندروید

نرم افزار اندروید

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و کاربردی فیلم ها و آهنگ های خودتون را در اندروید با بالاترین کیفیت پخش کنید؟آیا در زمینه پخش فرمت های مختلف در دستگاه های آندرویدی خود با مشکل مواجه هستید؟ آیا شما هم برای تماشای فیلم های مورد علاقه تان ، دقایقی طولانی را برای تبدیل فرمت آنان صرف می کنید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی اپلیکیشن قدرتمند GoodPlayer همراهی کنید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

در این مطلب از سایت دلخوش فان ، قصد داریم شما کاربران عزیز و گرامی را با نرم افزار جدید GoodPlayer آشنا کنیم. دیگر نیازی به تبدل فرمت فایل های مدیا نیست ! اپلیکیشن قدرتمند GoodPlayer قادر است به تنهایی تمامی فرمت های صوتی و تصویری از قبیل AVI, Xvid, Divx,VOB,FLV,WMV ,MKV, MP3, MP4, HTTP, RTSP,MMS,MMSH,MMST,RTP,UDP و HTTPS را برایتان بدون هیچ مشکلی پخش کند ! تنها کافیست فایل های مورد نظر خود را به دیوایس های آندرویدی منتقل کنید ، GoodPlayer به سادگی آنان را برایتان پخش و یا استریم می کند. آیا شما هم با تماشای فیلم های دارای زیرنویس در دستگاه های آندرویدی با مشکل مواجه هستید؟ نرم افزار قدرتمند GoodPlayer با پشتیبانی کامل از فرمت های زیرنویس srt,ass,ssa,smi,”idx+sub ، به شما امکان تماشای مستقیم و آسان فیلم های زیرنویس دار را می دهد ، علاوه بر این ها ، پلیر GoodPlayer از پلی لیست های M3U و ایمیج های ISO پشتیبانی کامل دارد. امیدواریم لذت ببرید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 70
  • بازدید کلی : 5,906