loading...
دلخوش فان
hesam mosavi بازدید : 47 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Smart Office 2 2.1.4 - برنامه آفیس برای سیستم عامل آندروید

آفیس برنامه ای است که در همه جا و همه وقت مورد نیاز کاربران می باشد. نرم افزار ۲ Smart Office را که برای موبایل های اندروید طراحی شده است را به شما معرفی نماییم. با استفاده از این نرم افزار می توانید با گوشی خود فایل های آفیس طراحی کنید و صفحات Word را با استفاده از یک پرینتر وایرلس به چاپ برسانید.از جمله ویژگی های بارز این نرم افزار می توان به تبدیل فایل های ورد به نسخه های پی دی اف، ایجاد فایل های پاورپوینت و نمایش اسلایدها، طراحی جداول و نمودارهای محاسباتی و همچنین ویرایش فایل های ورد اشاره کرد. قابل ذکر است که این نرم افزار انواع زبان های مختلف از جمله زبان شیرین فارسی را ساپورت می نماید. امیدواریم با ارائه این نرم افزار بتوانیم تمام نیاز های ضروری شما به برنامه آفیس را پاسخ داده باشیم.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 1.5 و بالاتر.

hesam mosavi بازدید : 21 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Wikipedia 1.3.4 - بزرگترین دانشنامه دنیا برای سیستم عامل آندروید

همه ی شما با دانشنامه ی Wikipedia آشنا هستید و مستحضرید که ویکی پدیا یکی از کامل ترین دانشنامه ی آنلاین که حاوی بیش از ۲۰ میلیون مقاله در موضوع های مختلف و در ۲۸۰ زبان مختلف می باشد که هر موضوع را سرچ کنید محال است که اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار ندهد! برنامه این دانشنامه برای اندروید منتشر شده است که با آن می توانید در محیطی ساده و جالب به این دانشنامه دسترسی داشته باشید و به خواندن مقاله ها بپردازید.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 1.6 و بالاتر.

hesam mosavi بازدید : 16 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Goal.Com v6.0 - برنامه آخرین اخبار و نقل و انتقالات فوتبال ایران و جهان برای آندروید

Goal Android

برنامه Goal.Com بدون شک یکی از بهترین و دقیقترین برنماه اطلاع رسانی در مورد اخبار نقل و انتقالات و رویداد های فوتبالی در سراسر جهان به شمار میرود.با این برنامه شما میتوانید نتایج زنده رویدادهای فوتبال جهان را دنبال کنید، از جمله لیگ خلیج فارس با زبان شیرین پارسی.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.1 و بالاتر.

hesam mosavi بازدید : 80 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Google Earth 7.1.1.1781 - برنامه نقشه سه بعدی برای آندروید

Google Earth

حتما سرویس محبوب و بی نظیر گوگل ارت را می شناسید !؟ همان سرویسی که با آن می توانید تمام مکان های جهان را به صورت آنلاین با تصاویر واقعی مشاهده کنید. این سرویس امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهد که مشاهده ی اطلاعات جغرافیایی جهان بپردازید و در فضای مجازی به همه جای زمین پرواز کرده و تصاویر ماهواره‌ای ، نقشه ها ، پستی و بلندی‌ها ، ساختمان‌های سه بعدی ، کهکشان‌های خارج از جو زمین و ژرفای اقیانوس‌ها را مشاهده کنید !
نسخه های مختلف برنامه ی Google Earth برای انواع سیستم عامل از جمله ویندوز ، مک ، لینوکس ، آیفون و اندروید منتشر شده است و ما در این ساعت از فارسروید جدیدترین ورژن آن را برای اندروید قرار داده ایم که با ان می توانید به کاوش سرزمین های دور دست بپردازید و جهان را در دست خود بگیرید ! این برنامه نیز امکاناتی را برایتان ایجاد می کند که به مشاهده ی هواپیماهای در حال پرواز و یا زلزله در زمان واقعی بپردازید.
با استفاده از بخش Tour Guide می توانید به راحتی مکان های مختلف را کشف کنید و لحظات هیجان انگیزی را در گوشی خود به ارمغان بیاورید. تمام شهرهای جهان از جمله سانفرانسیسکو ، بوستون و رم را می توانید به صورت سه بعدی مشاهده کنید.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

hesam mosavi بازدید : 13 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Titanium Backup Pro 6.0.5.1 - پشتیبان گیری از نرم افزار های سیستم عامل آندروید

Titanium Backup

Titanium Backup ممکن است شما جزء کسانی باشید که در گوشی خود نرم افزارها و بازی های زیادی نصب می کنید و انتقال فایل زیادی دارید. پس بهتر است که همیشه از فایل های خود فایل پشتیبان تهیه نمایید تا در صورت بروز هر گونه مشکل و از دست دادن اطلاعات، نسخه پشتیبانی از فایل های خود داشته باشید. Titanium Backup Pro بهترین و جامع ترین نرم افزار تهیه فایل های پشتیبان در اندروید است. با استفاده از این نرم افزار می توانید از تمامی اطلاعات گوشی خود از جمله نرم افزارهای سیستمی و نصبی ، تنظیمات مختلف ، اطلاعات مموری و… فایل پشتیبان تهیه کنید یا فایل پشتیان خود را بازگردانی کنید.

hesam mosavi بازدید : 10 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
دانلود iQuran Pro 2.5.1 - برنامه قرآن کریم برای سیستم عامل آندروید

iQuran Pro

برنامه iQuran Pro  يکي از کامل ترين نرم افزارهاي قرآني براي اندرويد مي باشد که علاوه بر تلاوت صوتي آيات قرآن را با صداي چندين قاري مطرح همانند الشيخ مشاري بن راشد العفاسي، الشيخ سعد الغامدي، الشيخ محمود خليل الحصري، الشيخ عبدالباسط عبدالصمد، الشيخ ابوبکر الشاطري، استاد احمد سعود به همراه و تفسير قرآن به بيش از 30 زبان همچون فارسي ( آيت‌الله‌العظمي ناصر مکارم شيرازي)، انگليسي، فرانسوي، آلماني، اندونزيايي، اسپانيايي، ترکي، روسي، بوسنيايي، اردو، ايتاليايي، هلندي، آلبانيايي، رومانيايي، ژاپني، بنگلادشي، آذربايجان، چيني، بلغاري، هندي، کره اي، چک، سوئدي، تايلندي، لهستاني، پرتغالي و نروژي مي باشد که امکان تکرار قرائت آيات، اضافه کردن سوره ها به علاقه مندي ها، زوم، جستجوگر قوي و کنترل هاي حرکتي عالي از جمله ويژگي هاي اين نرم افزار فوق العاده است.

hesam mosavi بازدید : 62 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
دانلود iSense Music – 3D Music Player 1.013 - برنامه موزیک پلیر 3 بعدی برای آندروید

iSense Music – 3D Music Player

iSense Music – 3D Music Player نرم افزار پلیر موزیک جدیدی است که می تواند پخش موسیقی را در ظاهری شیک و با بهره گیری از آلبوم آرت های سه بعدی برایتان به ارمغان آورد . این برنامه شبیه تمامی موزیک پلیرهای مشهور نظیر iPhone Music Player ، Google Play Music و Coverflow Music Player می باشد اما تفاوت های بسیاری با آنان دارد.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

hesam mosavi بازدید : 12 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

Battery Stats Plus Pro

Battery Stats Plus Pro برنامه ها و فايل‌هاي اجرايي را که باتري مصرف مي‌کنند را شناسايي و اطلاع رساني مي‌کند. اين برنامه بر اساس نوع دستگاه اندرويدي شما و سخت افزار آن، موارد مصرف باتري بر اساس نرم افزارهاي مختلف را تحليل و بررسي مي‌کند. عواملي که اين نرم افزار براي هر نرم افزار بررسي مي‌کند عبارت است از استفاده از CPU ، اتصال شبکه ، جي پي اس ، سنسور ، آلارم ساعت و اطلاعات باتري. اگر تا به حال مشکل تخليه سريع باتري داشتيد ، با داشتن اين نرم افزار و اطلاع از عوامل مصرف باتري ، ديگر اين مشکل را نخواهيد داشت.

hesam mosavi بازدید : 143 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Gallery Lock Pro 4.0.3 - برنامه قفل کردن گالری تصاویر برای سیستم عامل آندروید

Gallery Lock Pro

Gallery Lock نام برنامه ای فوق العاده برای مخفی سازی و قفل کردن عکس ها و ویدئوهای موجود در گوشی شماست. با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس ها و ویدئوهای شخصی خود را مخفی و قفل کرده و از دسترس و دید سایرین خارج کنید. نرم افزار برای قفل کردن فایل ها از پترن استفاده می کند و کار با آن بسیار ساده است، تنها کافی است به گالری گوشی خود مراجعه کرده و آیتم هایی که می خواهید مخفی شوند را انتخاب کنید و سپس از طریق قسمت Share ، نرم افزار Gallery Lock را انتخاب کنید. توسط سایر نرم افزارهای مرتبط با گالری نیز می توان به همین روش عکس ها و ویدئوها را مخفی کرد.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

hesam mosavi بازدید : 17 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Kaspersky Mobile Security 9.10.139 - آنتی ویروس کسپراسکای برای آندروید

Kaspersky Mobile Security

يک آنتي ويروس قدرتمند با نرم افزار Kaspersky Mobile Security. کمپاني Kaspersky lab نسخه موبايل اين آنتي ويروس قدرتمند را ارائه کرده است. اين نرم افزار عوامل مخرب را به خوبي مهار مي کند، از سرقت گوشي شما جلوگيري مي کند، هويت شما را مخفي نگه مي دارد و قابليت مسدودسازي تماس ها و اس ام اس هاي ناخواسته و مزاحم را دارد. نرم افزار نيازي به وارد کردن لايسنس ندارد و تنها در اولين ورود از شما مي خواهد رمز عبوري انتخابي براي ورود امن به فضاي نرم افزار وارد کنيد. اين رمز عبور هر چيزي مي تواند باشد.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 63
  • بازدید کلی : 5,899